oj oj oj...

det var verkligen ett tag sedan jag skrev någonting här. Jag har helt enkelt glömt bort det.

Det har hänt endel sen jag skrev sist... Påsklov bland annat. Mitt påsklov var en blandning mellan fest, mys lek och chill.. fest blev det på torsdagen och på söndagen.. Mys lek o chill var det resten :d haha.. Mina kusiner va nämnligen här från stockholm så det blev endel bus med småbarnen! :D

Jag köpte Bil i tisdags också! :D Så himla snygg är den och den går som en formel 1 bil!! haha Nae kanske inte riktigt men bra går den! :D

Idag mår jag inte alls bra faktiskt.. Helt igentäppt i både näsa och hals och allt började igår på träningen! från ingenstans blev jag helt förskyld och kunde knappt andas så det va bara att traska hem och lägga mig i soffan och vila.. Idag var det inte bättre för fem öre och morgonen började med snörvlande och snytande och massa jobbiga läten! :P haha. Usch jag hatar att vara täppt i näsan! är inte det typ det värsta som finns?? :S
vet faktiskt inte riktigt om det e pollen allergi eller vanlig förskylning men tror att de är pollen faktiskt för ögonen rinner också som tusan! :P

Nu ska jag, mamma och ludvig aldeles strax åka iväg till värnamo för ludvig ska till farbror doktorn.. Jag undrar om han kan kolla min hals också när han ändå håller på! :) haha det borde ju liksom inte vara några problem!

ha det bra allihopa så ska jag försöka skriva med lite mindre mellanrum härdanefter !: D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0