i've been dying to say this to you

I've been dying to say this to you. And I don't know what else to do, I've seen your fucking attitude!
Well I've been doing someone that you know, It's not a secret to anymore 'Cause I've seen you blowing around my fame..
With empty words our worlds collide. It was my ego telling me why I never thought I'd say this to you I lied above you, regrets are useless. Was it my ego saying why.

Typ detta årtiondets bästa låt! har ni inte lyssnat på den så måste ni bara göra det för den är grymt bra.. bara för det lägger jag upp den från youtube så att ingen kan missa denna låten!


Är helt inne i the sounds nu, så jag kan räkna upp en rad andra bra låtar med dom men jag tror jag besparar er från detta.. Dom är bra som fan! Painted by numbers är en annan favorit tillsammans med queen of apology :)

Nae snart ska jag iaf ner till pappa och tvätta o vaxa bilen! fett nice. Älskar min nya lilla pärla!! Det är den absolut skönaste bilen jag någonsin kört! ;D

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Moa Soininen

SV: hahaha ack jag gillade dom men de var väldigt små i storleken så jag fick ha storlek 40, lite pinsamt :P

2009-05-04 @ 19:06:22
URL: http://soininen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Nu får du uppdatera!

2009-05-05 @ 07:53:01
Postat av: Veronica

Du skriver lite dåligt på din BLOGG!! Jag läser ingen bok just nu så jag måste ha nått att läsa på kvällarna!!

2009-05-08 @ 09:09:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0