seeegt

Idag är jag typ sjuk igen tror jag!!! eller e sjukt förskyld och massvis ont i halsen!!! Man blir ju så förbannad när man bara blir sjuk hela tiden.

Igår var jag och tog kort till mitt körkort!! ahahha ser ut som en tjockis typ.. men det tar jag inget extra för :P hahahhh såå idag ska jag iaf skicka in skiten så jag kan få mitt körkort snart.. haha... ganska trött på att åka runt med det där pappret nu! glömmer de hela tiden ändå typ :P ahhahah

imorgon ere fredag!!! guud va jag älskar fredagar!!! haha då vet man att det e helg snart typ..  och helg, det tycker vi om!!!

Nu ska jag lyssna på lektionen igen faktiskt! pusshej

Kommentarer
Postat av: Frida!

haha skrev du detta på administrationen eller? :D

2008-09-04 @ 18:35:50
URL: http://fridarooos.blogg.se/
Postat av: Mamma

Prova att sluta röka så kanske du håller dej frisk!!!

2008-09-05 @ 16:30:06
Postat av: D

saknar dig tjockis

2008-09-07 @ 23:03:51
Postat av: Anonym

Vad är detta för blogg igentligen? :-)

2008-10-05 @ 12:02:15
URL: http://amandajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0