så va denna helgen också över!

I Fredags chillade jag hur mycket som helst.. vart hemma med brorsan o Lakatos och såg på när mamma och hennes väninnor förfestade.. sedan körde ja o jessica dom te Edvins och Hämtade David o hans kompisar för att köra dom te Harrys. vart hemma ganska sent så jag somnade dir när jag kom hem

i Lördags spelade vi volleyboll i halmstad.. vi spelade riktigt dåligt i de två första seten men sedan tog vi tag i det och vann matchen.. jag spelade dock ganska dåligt hela matchen. eller jag vet att jag kan bättre iaf.
när jag kom hem vart jag hur seg som helst.. så jag tog de bara lugnt, tills emma ringde.. då åkte jag till henne och kollade på tv med Emma, Emelie och Malin.. det var mysigt..  när jag kom hem var jag åter trött så då blev de bara lite mys.

i dag har jag sovit typ hela dagen och när jag väl vaknade så vare Formel1 på tv.. och de kollade jag såklart på..  ett roligt lopp där säkerhetsbilen var ute på banan typ halva loppet. haha och då vet vi alla att vad som helst kan hända.. Raikonen körde ganska bra kom upp från femtonde plats till femte... men sedan körde han ut IGEN!!! bläää de suger. haha
När formel 1:en va slut fick jag rycka upp mig och städa lite. men det gick bra så nu har jag äntligen fint på mitt rum igen.. Najs som tusan! :)

såå nu vet ni vad jag gjort i helgen.. lite tråkigt att läsa kanske. men men. nu är de coyote ugly.. Den e bra och den ska jag kolla på nu! haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0