förvirrad!

egentligen så är mitt liv helt perfekt nu, ändå måste jag gå runt och tänka så mycket på vad jag vill! Vad vill jag? Jag vet verkligen inte vad jag vill! det är inte så att jag måste bestämma mig, eller jo någon gång måste jag det. men inte nu! så varför ska jag gå runt och tänka en massa?
Jag vet inte vad jag vill och jag vet inte vad du är ute efter.. och jag MÅSTE veta det innan jag bestämmer mig för vad jag vill! Jag vet precis hur jag känner men min hjärna säger något annat.. vad ska man lyssna på? ska man helt blint bara följa sina känslor? Även om man vet att det kan gå åt helvete? Eller ska man tänka med hjärnan och bara tänka på alla risker hela tiden? Tänk om man följer sina kälslor och sedan inser att det var fel! blir allt inte bara jobbigare då? vad är du ute efter? Något seriöst?  detta är förvirrande....!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0