Torsdag! :)

så nu är det redan torsdag igen, veckorna bara flyger förbi och det känns som att man inte hinner med något under tiden!
idag slutar jag 12 vilket är hur skönt som helst, sen ska jag bara plugga lite och så bär det av till jobbet igen... hoppas det blir mycket folk idag också! mycket roligare att jobba då och tiden går fortare. Idag jobbar jag med Veronica och Edina :) Det e najs för dom e roliga! :)

Träning idag också! ska bli roligt.. för till helgen är det match mot falköping kl 10 och mot svedala efter den matchen! så kom och kolla i D-hallen ni som känner för det!

Sen efter matcherna så blire fest som tusan! det vill jag lova! haha

Usch nää, nu har jag försökt att inte låta så jävla deprimerad och jag lyckades faktiskt :P ahhah det värsta som finns är att läsa bloggar när folk bara skriver hur jävla dåligt dom mår och igår kom jag på att vissa av MINA ilägg är sådana! haha Nee usch... så nu måste jag sluta upp med dessa dumheter! :P haha

Ses allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0