torsdag ...

nu har jag kollat en massa på bal klänningar och den jag la upp i förra inlägget är nog den finaste! :)

nu vill jag ha en egen bil!!! ska nog önska mig de i julklapp och hoppas på att mamma och pappa trillar och slår i huvudet innan de så att de köper en bil till mig utan att tänka! :P haha iaf ska jag bara önska mig en bil för det är allt jag vill ha, och vill de inte köpa en bil till mig så får jag ingen bra jul! haha.. nee skojar bara. men iaf vill de inte köpa en bil så vill jag iaf bara ha pengar till min bil för det e ganska onödigt att få massa saker som man egentligen inte behöver :P

längtar till nästa avsnitt av One three hill för det är så himla  bra :) tur att de går på söndagar så att jag inte tränar och missar det! :P haha för det är GANSKA irriterande!

´helgen som kommer kommer att bli hur soft som helst. på fredag är det kick off med volleybollen, man kan ju undra va flickorna har planerat att vi ska göra.. Lite smått nyfiken vill jag lova. :P
På lördag ska jag jobba i värnamo igen.. det ska bli roligt.. lite lättare att vara där nu när jag lärt mig kassan bättre. jag menar i gislaved kan jag allt och har inga problem med kassan eller att hitta saker.. men i värnamo hittar jag inget.. och har PRECIS lärt mig kassan så det lär bli massa fel innan jag kan den ordentligt.. iaf så jobbar jag ända till 5 ch sen ska jag hem och chilla o ladda inför matchen på söndag!!!

FÖÖÖR på söndag ere Elitserie premiär :) Mot Elverket såå kom och kolla på oss kl 14:00 i AB-hallen

hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0