Skräck träning!

idag var vi och tränade precis som vanligt... träningen gick bra och allt var PRECIS som vanligt TILLS..........Strömmen gick och det blev KÅLSVART i hela Sporthallen, IShallen och gisleparken... jag och Palle beslutade oss för att gå ut och kolla om någon visste vad som hände... Då ser vi Polisen utanför ´med varsin ficklampa, vi undrade genast vad dom gjorde där.. då fick vi höra att det var någon som rymt från ett behandlinghem så att de va tvugna att leda efter den personen!!! Vi blev rädda och gick in och spred nyheten till de andra i laget.. alla blev såklart skärrade så vi beslutade oss för att ställa in träningen och gå hem!

Läskigt Läskigt!!!!

Nu är jag iaf hemma men det åskar och blixtar som tusan ute och jag tycker att de är lite läskigt fortfarande faktiskt... Ett billarm har gått utanför så vi undrar förstås om blixten slått ner eller vad som händ!!!

¨så just nu är jag mitt inne i världens dramatik. scary as HELL! haha

ses allihopa!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha lille plutt! du är rolig

2008-10-02 @ 22:13:02
Postat av: mikaela

Haha värsta dramatiken ju :P

2008-10-03 @ 16:59:35
URL: http://mikaelalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0