sista dagen i skolan denna veckan! :D

skönt att vara ledig imorgon vill jag lova!

Lejonen tog sm-guld igår också!  och jag måste erkänna att även om jag va emot Lejonen och speedway från första början så är det kul att de vann guldet!!! tråkigt är dock att de bara har 1 spelare från bygden med i laget! sedan är det bara massa polacker och världsmästare :P haha!

jag har tänkt mycket den senaste tiden och det är sjukt va fort det kan gå till att en människa inte finns längre. över en natt så är personen bara borta från att ha levt ett normalt liv till att bara vara död! skrämmande som fan att man aldrig vet hur lång tid man har kvar!

oj nu blev de typ deprimerande .. så nu ska jag lyssna lite på genomgången! :)

Kommentarer
Postat av: Jojo

Det heter FÖRARE och inte spelare ;)

2008-10-02 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0