rolig helg!! :D

idag har jag varit ledig, egentligen var det meningen att jag skulle plugga hela dagen idag men så blev det inte..
Fick för mig att det va viktigare att dra ut och springa/gå och massa andra grejer än att plugga :P så nu får jag plugga hela söndagen istället! men det får väl gå för denna gången typ. :P

Imorgon ska jag Jobba på Dressman i Värnamo fakitiskt. ska bli roligt med lite omväxling och att se hur de ser ut där och hur allt funkar.. inte för att jag inte trivs på dressman i gislaved för det gör jag men kul ändå att få lära känna andra arbetskamrater och så! :)

Efter jobbet så ska jag och min kära Jobbarkompis åka och kolla på HV71 - djurgården i Kinnarps arena! ska bli hur jäkla roligt som helst:) men OM inte HV vinner så får Veronica GÅ hem. haha för hon håller på Dif och jag på HV! så vi kommer nog inte klara av varandra efter matchen över huvud taget! :P

men jag säger bara HEJA HV! :P

Ikväll har jag haft en myskväll med min Mamma! :P eller vi käkade as god mat iaf så nu är jag helt proppmätt!!! FORTFARANDE! haha..

Nu ere Idol så ni får ha det chill allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du kalla det här för en blogg??? :D

2008-10-05 @ 12:03:57
URL: http://amandajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0