och så blev det kväll...

jaa eller nästan iaf.. snart ska jag iaf iväg till palle för Kick offen med laget :) hoppas det blir god mat!!! och massa roliga lekar för det är aldrig fel att busa av sig lite :P hahaha
synd bara att de inte blev nån fest iår!

jag hatar när det regnar och idag har det regnat hela dagen.. jag förstår inte hur mycket regn det finns... jag menar det måste ju ta slut nån gång.... eller?? haha..
nae men man orkar inte göra någonting när det bara regnar. jag menar gå ut är ju ingen ide att man ens tänker tanker för man blir ju dyngsur bara man visar sig utanför dörren...

Såååå Blää för regnet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0