måndag!

nu har jag kommit hem efter en riktigt jobbig dag i skolan, inte för att vi gjorde så mycket men hade liksom tankarna på andra saker än skolarbete. Det är jobbigt att inte veta hur saker är eller kommer att bli.. jobbigt att inte kunna gå vidare, eller fortsätta som man har det, för man vet inte! 
Man vet inte om man ska vara glad eller ledsen? trevlig eller arg?  guud. nu måste jag verkligen rycka upp mig känner jag! men det är lika jobbigt att vara med honom som det är att vara ifrån honom.. :S konstig känsla!

idag fick vi iaf sluta tidigare vilket är positivt för då fick jag lite mer tid på mig efter skolan tills jag ska börja jobba. efter jobbet har jag iaf träning, det är så mina dagar kommer se ut denna veckan.. skolan, jobba, träna, sova. jag ska absolut inte klaga för jag tycker att det e roligt både att jobba och träna.. men egentligen hade jag behövt plugga lite någonstans också! fast skönt iaf att spanskaprovet blev flyttat till nästa vecka för det hade jag verkligen inte haft tid att plugga på.. fast jag tror i och försig att jag kan det ganska bra ändå..

nu ska jag iaf trycka i mig lite mat innan jobbet så jag orkar vara trevlig mot alla kunder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0