FREEEDAG!!!:D

Äntligen fredag, och denna fredagen är bättre än alla andra för nu  vet man att man inte ska till skolan på en HEL vecka!!! DEEET är skönt! fast jag ska i och försig jobba hela lovet, men det är roligt på dressman så det är NP!

idag har jag sovmorgon men gick upp kl 7 ändå! (duktig) i och försig gjorde jag bara det för att josse dödar mig om jag försover mig en fredag till så jag va tvungen att pallra min feta röv upp ur sängen :P

Ett Dilemma med vintern är när man ska vakna på morgonen! det är såå himla jobbigt att vakna när det är mörkt ute fortfarande.. plus att det är så himla kallt i mitt rum... så man vill liksom inte gå utanför täcket och då är det vääääldigt lätt att somna om igen, speciellt om man heter Amanda och är vääääääldigt morgontrött!!!

Längtar till Rhodos! :D

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0