stresstorsdag!

Idag slutar jag skolan kl 12, ska egentligen börja jobba HALV 12. förstår inte hur det ska gå till. Men men, Linda säger ju att jag ska komma så fort jag kan, säkert därför hon satt upp min en halvtimma innan jag egentligen KAN komma! bara för att jag ska stressa riktigt ordentligt! Haha naaee skoja.. Jag sa att jag skulle komma tidigare..

Efter jobbet har jag iaf träning med en gång! jobbigt. men kul!. har inte tränat på två dar nu! inte mått bra, Lite halvsjuk och måttligt ont i ryggen.. men det börjar ju bli en vardag för mig!!!

Nu slutar jag sååå HAJ!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej! har tittat på den fina bilden på klänningen

den var jättefin men det går åt mängder med tyg

och svår att sy.

Vi hörs

god natt och sov gott

dein mormor.

2008-11-18 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0