stöört .

efter en incident i skolan idag har jag börjat störa mig som tusan på folk som klagar på saker hos andra när de inte är bättre själv.. Jag tycker att innan man börjar döma och bråka med andra måste man ta tag i sig själv och se till att man inte gör samma saker själv... För det är jävligt irriterande..
tex, om jag hade börjat klaga på kersti för att hon e så jävla snygg.. så hade de blivit fel eftersom jag också är det! hhahahah Nee skämt åt sido.. men stör mej verkligen på saken!!!

sovmorgon imorgon.. Gött!!!

Kommentarer
Postat av: Svinet till bögen:

tar bara ut det viktiga i inlägget: vilket var att du sa att jag var snygg! MUHAHAH

bög.

2008-11-09 @ 17:00:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0