sjuk!

varför blir jag sjuk HELA tiden?? det är hur irriterande som helst. idag har jag sovit hela dagen och tyckt synd om mig själv!. inte för kul ska ni veta. tror att jag behöver någon som tycker lite synd om mig faktiskt. någon som kommer hit och passar upp på mig bara... hela dagarna!

nu har min lillebror fått för sig att laga mat!!! När jag kommer ut i köket har han lagt i pastan i vattnet från början utan att låta vattnet koka upp först..  sedan så kokar det över.. och såsen ser allmänt äcklig ut.. GUUD Mamma varför åker du bort när jag behöver dig.. men snällt av ludvig attt han försöker passa upp på mig iaf.. även om jag får göra om allt själv sen ändå.

skolan missade jag ju också idag.. fan jag kan inte missa mer där,. känns som att jag e borta hela tiden typ. Nu när vi har så himla mycket också.. inte kul alls. Iaf är jag nästan klar med både finanskrisen arbetet och Psykologi arbetet.. måste bara finputsa det sista. ! :) det känns skönt iaf.. försökte skriva lite idag men orkade inte sitta upp så länge.. STACKARS MIG!
Har iaf sjukanmält mig imorgon också, för det känns som att febern inte kommer att gå över på en dag.. så bättre att vara hemma en dag tilll och tycka synd om mig själv. :/

Nu är den supergoda maten klar.. haha.. hur ska jag kunna äta de?

Hör av er och tyck synd om mig så mår jag bättre!. haha


Haj

Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha är de du som lärt honom laga maten eller;) hahahahaha... ja tycker synd om dig!! bli FRISK!!!





kram

2008-11-26 @ 10:31:58
URL: http://jlakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0