onsdag, och fortfarande sjuk!

är helt slut idag.. tur att man har så snälla morföräldrar som bjuder än på middag! :) för det är aldrig fel.

När jag e sjuk så tänker jag alltid på dom som är mycket sjukare än jag! för jag mår så dåligt och tycker så mycket synd om mig själv.. men tänk de som har cancer till exempel. som verkligen är sjuka!!! Jag vet ju ändå att min sjukdom går över.. men vet dom det?? Usch.. hemska tanke..

Jag har läst Vimmelmammans blogg nu hur länge som helst, och man blir verkligen rörd av henne och hennes liv.. Hur kan hon vara så himla stark? det är för mig helt oförståeligt.. Jag tycker att alla behöver läsa hennes blogg om hennes liv genom cancern... för det får än verkligen att tänka till..

Nu måste jag gå för morfar kommer och hämtar mig snart.. men jag skriver nog senare, för jag har ju ändå inget annat för mig!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0