Fredag!!! :D

Äntligen är det fredag, det är lika skönt varje gång man vaknar och vet att man har en hel helg framför sig.. men men, denna helgen ska jag ändå dra tummen ur röven och börja plugga lite.. det är väl behövligt..
I eftermiddag ska jag och kersti åka te lager och shoppa loss :) Naaajs, kan verkligen behöva ett par jeans eftersom min mamma tvättat mina med något rött så dom e helt rosa! INTE sur ALLS :P hahah

Nu ligger jag iaf i sängen och väntar på att josse ska höra av sig.´och så lyssnar jag påå min turkskiva! :) haha

dags att rycka upp mig och göra mig iordning iaf :) pusshaj

Kommentarer
Postat av: din "kompis"

MUHAHAH din lille fjant, stackare du ska vara glad JAg finns ju! (IM the best and i know you love me)

det ska bli jätte kul i eftermiddag :) Bajs på ditt huvud

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2008-11-21 @ 11:23:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0