SOL SOL SOL!

Gud va jag älskar när solen skiner:) Har varit med Mamma och Anne i båraryd hela dagen idag och det va hur skönt som helst. Så nu är jag brun och fin. haha NOT. Iaf så har den kritvita färgen försvunnit och nu är jag röd istället :P vet inte riktigt vilket som är bäst:P

Igår va jag hemma hos rydholm iaf och spelade Yatzi eller hur de nu stavas :P det va roligt Jag vann! (en gång, den andra gången blev jag utlkassad) fan jag HATAR att förlora.

ikväll blev det lite grillning :) Lax e bäst att grilla :P

Pusshej

Kommentarer
Postat av: D

saknar dig sötis, när ska du komma och hälsa på mig? ;)

2008-05-11 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0