kul!

på torsdag är det fjäskfest igen ! det ska bli roligt faktiskt. men lite smått tufft att festa både torsdag fredag och lördag.. fast jag ska nog ändå ta det lugnt på fredag så det kommer nog gå fint :P haha

nu är det inte så långt kvar tills jag och Rydis ska dra till Turkiet och chilla där i två veckor :D hoppas bara vi hittar våra sveska Hooomies, Emma, linn och malin när dom kommer ner för dom ville inte bo på samma hotel som vi! haha. men det fixar sig ska ni se. jag längtar iaf as för det ska bli massa kalas :P haha gud va ja e rolig, rimmar och allt.

nee, men nu ska jag nog försöka få tag i emma för att se hur hon bestämt sig för att göra i helgen.. HEM ska hon iaf :D saknar henne!!!!!!

skolan nästa.. och det känns faktiskt riktigt roligt att gå dit idag för Vi ska få frukost i Oasen!!!

funderar bara på om jag ska ta på mig mina nya skor eller inte! :S hmm vill ju inte få skoskav men samtidigt måste dom användas.. Äsch jag väntar nog tills foten har läkt SEN så! :P haha

pusshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0