gött:)

idag skiner solen på mig!!! :D

igår va jag och mamma på ikea och köpte massa roliga grejer till hemmet :D det va riktigt roligt när man fick iordning allt och såg hur fint det blev! :D

turen är INTE på min sida kan man väl säga! först har jag haft ont i ryggen typ SKITLÄNGE och när det  äntligen går över så får jag en jävla spricka i foten som gör att jag haltar och går snett..  bara för att jag gör det så har jag fått ont i ryggen IGEN!!! det e bajs... Men vafan det e juh SOOOOL!!! :P haha

ikväll ere melodifestivalen.. Heja Finland! :P haha Inte.  titeln på deras låt heter "vart rider männen" och gruppen heter stålbatong! :P tycker deet e skit fult och hatar hela låten!!!
när de ska presentera deras låt kommer det bli "vart rider männen med stålbatong:P" haha Buuh för dom!

plus för Lettland som har lite Go i sin låt.. när man lyssnat på den några gånger så blir den faktiskt jätte bra
norge har också en bra låt, lite tråkig men bra.

vad ska man säga om sverige!? bra låt, bra framträdande men usch för sångerskan! tycker hon sjunger lite smått falskt ibland men men hon har ju kammat hem det en gång förut så hon kan nog ha en liten chans iaf.

måste bara säga att han som sjunger för ryssland är skit snygg.. han har varit med innan, men då va han ful. gaaah nu e han snygg.

Nu låter jag som värsta melodifestivals nörden och Ja det är jag väl också... meeen vafan.. haha

Kollade F1 kvalet idag också.. Massa i Pool och Räikonen två. faktiskt roligt med formel1 ibland... haha Det har jag aldrig sagt förut men men... ska nog kolla på loppet imorgon, de är ju i Monaco så lite roligt att se! :P haha

ikväll blire melodifestival med rydholm om han bestämmer sig för att han kan tänka sig att kolla på det :P haha för det SKA jag! :P Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0