chill!

igår va de trubadur på hotellet och där va givetvis jag! :P haha
först gick jag dit med mamma och Anne för att sen möta upp rydholm och gänget! det var en riktigt rolig kväll. tjejen som uppträdde sjöng till och med födelsedagssången för mig. haha just i det ögonblicket var jag lite sur på en viss Andreas! :P haha
iaf vi som va där va Jag Rydholm Bengtsson, Johan, kenny och Rickard. kul va det!.

idag vare segt i skolan, men men! jag får la skylla mig själv antar jag!..

ikväll blir det chilla men imorgon blire FEEEST!!! först fira Jassi som fyller 20 och sen kanske det blir sigges! vet inte riktigt än!.

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0