JAAAAAAAAAAAAA!!!

vinst idag mot linde med 3-2 :D så jäkla gött med två poäng till... imorgon möter vi det andra laget som kommit ner från elit, team Valla. ska bli grymt roligt att spela imorgon igen så laddad är jag till tusen :D

ikväll är jag ganska trött :P haha Gud vad jag märkte efter matchen hur otränad jag egentligen är :P haha måste verkligen träna mer kondition.
efter två veckor i irland och en vecka skadad så är man inte helt vältränad men men, musklerna kommer tillbaka så hoppas att konditionen kan göra de också :P ahhaha

nu sitter jag och kollar på Hotlinen hur det går för ljungby men de förlorade första set. fasiken, hoppas dom kommer igen och vinner.. skulle vara så roligt jöh.
jag menar om vi och ljungby vinner över elitlagen och kommer upp te Elitserien :D men nu spekulerar jag bara .:P hoppas kan man jú alltid ju.

Oh just de, höll på att glömma. Bella hade bakat så hon bjöd på as goda muffins idag.. Lägg Ut receptet!!! Inte för att jag kommer ta mig tid till att baka ändå men kanske :P haha

funderar på och plugga lite på teorin men Ja, fundera går ju alltid, det svåraste är att verkligen komma igång. jag tänker bara att jag tar de en annan dag, typ imorgon åsså tänker jag likadant då också... usch jag är verkligen inte bra på att göra något tråkigt fast jag verkligen mååste :P

fan 11-5 te team valla i andra set, verkar inte som att ljungby klarar en vinst. :S tråkigt juh..

Jaja, nu ska jag dra och kolla på postkodsmiljonärer eller va de nu heter :P haha han som är med är jättedålig verkar det som .. men men.. orkar inte sitta upp längre utan måste slänga mig på sängen känner jag.. ser sååå skönt ut.

btw glöm inte att pallra era feta rövar till AB-hallen imorgon klockan fyra och heja på oss i det såkallade återtåget till elitserien :D
Chill Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0