Träning!

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig! Tränade faktiskt lite.. eller aa jag och mamma gick/sprang 2.5 kilometer! nu har jag lite smått ont i ryggen men hoppas att det lägger sig tills imorgon, för då blir det att springa lite igen! :D

styrketräning gjorde jag också innan! :) känns skönt nu efteråt men satan vad jobbigt.. träningsverk imorgon vill jag lova! :P haha

nu blire film mys hela kvällen lång, ska vänta tills Andreas slutar jobba också så att jag kan ringa och  prata lite med honom för det är ju aldrig fel!

GUD VA JAG E DUKTIG!!! :D


Kommentarer
Postat av: jessica

yeaaah i knooww dude :D

2008-06-23 @ 20:42:49
URL: http://jlakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0