Träning! :D

idag tog jag på mig träningskläderna för första gången på VÄÄÄÄÄÄLDIGT länge! :D Det kändes väldigt bra faktiskt även om det var lite jobbigt att cykla ett tag så var det hur skönt som helst när man äntligen var hemma igen och kännde att man faktiskt tränat!! :D
1.2MIL cyklade vi.. inte dåligt av mig som känner mig väldigt otränad just nu!

i helgen var jag i stockholm, det var väldigt roligt. mina små kusiner är underbara och stockholm i sig är underbart!!! älskar våran storstad, så otroligt mysigt...  Melvin har btw börjat gå, så nu vet dom inte längre vart dom har honom... innan låg han bara där på golvet hur snäll som helst, men nu springer han runt som en liten tok :P

Gröna lund var vi på också, väldigt mycket folk men fint väder och mysigt

nu ska jag och Josse till parken för att kolla på Fotbollen! Heja Sverige!!!! 
 
sommarlov snart också, ledig imorgon så det e skönt..

och på torsdag ere FERRE som satan!!! festa hela natten med mina roliga klasskompisar !:P hahahaha

Nu ringde josse så det är väl dags för mig att pallra mig ner och möta henne.. ses allihopa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0