sommarlov!:D

jätteskönt med sommarlov nu, men lite tråkigt när man tänker på att detta är vårat sista sommarlov ever!! sen går vi ut i den verkliga världen...

igår vart vi ute i Kerstis stuga och firade att tvåan är avklarad... skulle bli hela klassen men det blev bara 5 trogna!!! :D haha men vi grät inte över det, istället hade vi hur roligt och mysigt som helst.
Det började med grill och sedan sjöng vi singstar och chillade... JAG vann över KERSTI!!!!!!! haha det är värt att noteras. Ellen va lite smått dragen då hon skulle berätta en rolig historia men sen kom av sig hela tiden och skrattade... hahah vi andra skrattade självklart också och så höll det på i en halvtimma när vi tillstlut frågade oss själva vad vi igentligen skrattade åt.  Rydholm och Micke kom dit på kvällen också med ännu mera Glatt humör! så kul vare..

på morgonen efter blev jag väckt av Kerstis då väldigt Jobbiga stämma när hon sjöng GODMORRON GODMORRON på det där viset som man bara INTE klarar av på morgonen när man e trött och tjurig.. men men, det första vi gjorde på morgonen va att ta ett dopp i sjön... då var klockan bara nio, och KALLT VARE!!! Puhhh.
men jag e stolt att jag vågade bada iaf, för som ni vet så kan jag ha lite svårt med kallt vatten. haha eller vad säger du josse?

Såå vad ska man säga, trippen till karshult va chill som fan...

idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen. umgåtts med brossan, och tror det eller ej..... men GUUUD va han har blivit stor. haha ingen liten skit längre juh.

Rydholm va nyss här också, vi spelade Mario Kart. KUL! sen följde jag honom en bit hem för att sedan gå hem igen, helt onödigt men vad gör man inte liksom.

Imorgon spelar Sverige igen, denna gången mot Spanien, då är vi såklart bänkade i parken och hejar fram vårat sverige.

BTW, hörde rykten om att en viss person kommer hem från Halmstad i helgen! kan detta stämma? :O isf kan du ju kontakta mig snarast möjligt! haha...

Sängen nästa,! Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0