så va midsommar helgen också över!

Midsommaren firades i Halmstad med massa goa brudar. roligt hade vi.
Det blev sill och Potatis på dagen med massa snapsar vilka i sig medförde endel snapsvisor. Favoriten är "nu tar vi den". haha
tänkte faktiskt lägga upp lite bilder men jag e ju så lat som inte orkar ta upp min fattiga kamera ut väskan på hela dagen, så därför blev det inga bilder. haha jag hoppas på att kersti eller någon tog lite bilder som jag kan få :P men det vet man aldrig! haha

iaf på kvällen började mitt skitjobbiga huvud ställa till med lite tråkigheter för mig, så jag fick en huvudverk som jag faktiskt inte trodde att jag skulle överleva. så Hemresa på natten... Lite tråkigt men det var ju roligt så länge det varade :P haha

idag har det varit slappdag men Formel1 och massa Kaffe! funderar faktiskt på att lägga mig framför tv:n ett tag till nu, det är ju aldrig fel. haha. Imorgon är jag Ledig så det blir nog en slappdag till faktiskt.. tråkigt, för jag vill jobba!!! Kul ere!

dagens plus går faktiskt till min vän i halmstad som fick mig på så bra humör förut idag! ;D
Minuser går till mamma som inte är hemma när jag kommer till henne!!!! hahahha!

NUUUU TOG VI DEN!!!!! HAJ!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknade du mamma :-) Nu är jag hemma i alla fall!

2008-06-22 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0