regn! :S

hatar när det regnar, man blir så otroligt deprimerad av det här skitvädret. bajs ere.

e förbannad också, eller ne mer ledsen än förbannad. men vad ska man göra? nu vet jag iaf hurdan du är. borde ha lyssnat på vad alla säger men man e ju så dum och tror gott om alla! usch!!!

aja, nu ska jag inte lägga ner någon mer dålig energi på detta... det är bara att gå vidare med ett leende på läpparna och tänka att det e tur att jag fick reda på detta nu och inte senare för då hade det blivit jobbigare.

så! have a nice day everybody!!!

pusshej!

Kommentarer
Postat av: D

asså förlåt gumman! jag ville inte såra dig. vad ska jag säga, Förlåt

vad kan jag göra för att du ska förlåta mig? har så dåligt samvete



älskar dig Amanda

2008-06-25 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0