efter allt.

gisledagarna va roliga.. parken i lördags va lätt bäst. finns inte så mycket mer att säga om det menmen :P haha




Jag är nog stängd som en bok va gäller mitt liv och vad som händer mig. den enda jag pratar med är min mamma.. och jag kan inte göra något åt det. jag försökte att bli mera öppen en gång men då fick jag skit för det och nu kommer jag nog aldrig våga öppna mig igen... så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.. vill ej förlora dej på grund av det. men så är det.. kan inte ändra på¨mig.. fölåt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Säg inte så, det är en komentar jag inte gillar!!! Alla kan ändra på sig om man bara vill. Tur att du pratar med mej i alla fall :-) Kram!

2008-06-02 @ 16:54:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0