vad ska man göööra?

bajsigt förbannad e jag! haha... men men, skit samma nu... en ny chans kommer till mig snaaart!!

idag har jag spenderat lite tid med rydis igen efter att han varit borta en HEL vecka.. det va chill som satan, vi beställde alla våra grejer från tax-free katalogen! :D chill för nu känns det som vi ska åka imorgon typ... bara två veckor och 5 dar kvar anyway! så snart!!!! :D
Efter att vi hade beställt saker för 1200 så fick det vara nog och vi bestämde oss för att slösa lite mer pengar så vi drog och käkade pizza också! haha det va JÄÄÄVLIGT gött ! :D
efter det kom vi hem och spelade lite Mario-cart! :D skoojj men jag va lätt sämst, haha förlorade verkligen VARJE gång!!!! och jag som verkligen inte tycker om att förlora!!! haha

Min äckliga lille bror gick oss på nerverna typ HELA tiden, så vi bestämde oss för att vi nt orkade spela längre..

ikväll ska jag bara ta det lugnt, vara hemma och softa typ! :D är ju ledig imorgon så de blir nog tv:n sent in på natten som vanligt när jag inte behöver gå upp tidigt.. helt soft att kolla på tv tills man blir så trött så att man somnar! haha
hmm Mobbad typ! :P

Mamma va ute och sprang nyss, grattis till henne... får dåligt samvete för att hon springer och jag bara sitter här som ett jävla fetto! Egentligen är dt jag som borde springa och hon som borde vara hemma.. jag som faktiskt ska spela Elit-volleyboll nästa år...

Imorgon ska jag iaf ringa till en idrottsläkare i värnamo och se ifall han vill undersöka min rygg ordentligt.. jag menar det är ju aldrig fel att ha två läkare... tänk om dom inte ens säger samma sak.. jag menar jag kanske egentligen fåår träääna!!!! :D:D:D jag vill de iaf!!!
Får typ abstinens när jag inte spelar volleyboll juuuuu... så snälla Låt mig träna NU!!!!!!!!!!!

fika med Linn någon dag denna veckan också! :) hoppas det blir imorgon för jag e sugen på det som tusan!! Coffea är bäst!!!  Får gå dit och hälsa på Linnea ifall hon jobbar då!:)

Nuu saknar jag min lilla frida också!!! vart håller du hus??? festa snart eller?? :P ahhahah

Nuu ska jag gå och mysa lite med mamma!!! :D HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0