Slit!

hm har jobbat sen i måndags och nu börjar det kännas i kroppen! är helt seg, skulle typ kunnat somna vid 8 ikväll! nu jobbar jag bara två dagar till och sen har jag semester i två dar! :P hahahha skönt, känns som en evighet typ. :P

i helgen blire nog bara till att slappa.. ingen är ju hemma för fasiken! funderar på att åka ner till Emma och Linn på lördag efter jobbet.. till halmstad altså, fast kusinerna från stockholm e ju här så det blir nog bara chill med dom. :)

På lördag blire nog Lager 157 förresten, inte för att jag har råd att köpa något men får följa med Maarit dit :P pappa verkar också vara sugen på att åka!

hm nu blire sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0