Lördagar är lätt de bästa dagarna i veckan!

Jaaa! imorgon är jag ledig så då ska jag ta världens sovmorgon tror jag! :P haha Om inte kusinerna kommer in och väcker mig! ;)

Om en vecka så är jag och rydholm framme i Turkiet, förmodligen ute på någon bar och festar eller något i den stilen! JA jag börjar faktiskt få lite resfeber! men det ska nog ordna sig! jag är så himla rädd att jag glömmer något viktigt hemma eller nåt för som ni vet så är jag ganska glömsk av mig! :P så något lär jag ju glömma! men men, bara pengarna och passet är med så ordnar sig allt! :D
GUUUD va roligt vi ska ha det!!!

idag vart jag på lager och shoppade lite. Köpte ett par jeans och tre tröjor för under 300 kronor!!! det tycker jag e ganska bra inköp faktiskt..
Jag hittade dock ett par skor och en väska också som jag lätt hade köpt om jag inte hade behövt alla mina pengar i turklandet!! Lite smått ledsen att jag inte kunde köpa skorna faktiskt för jag skulle verkligen behövt dom! haha
som att jag inte har 10000 skor i garderoben som aldrig e använda typ! :P haha såå mamma e nog glad för att jag inte köpte dom iaf!

hmmm nu ska jag börja skriva lite på packlistan och sen blire sängen!

BTW se upp för Dårarna e grymt bra!!

Jag säger bara FETT BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0