Lite smått segt idag!! :P

hmm, kvällen igår va Lyckad! roligt att träffa alla igen, spec Kersti o Frida! :D
först va vi hos Linnea och grillade och chillade :P Sedan skulle jag och Kersti glida ner till johan! och det gjorde vi, där vare också roligt. haha Mycket trevligt fölk.
sen drog vi tillbaka med Simon och Rydis i släptåg! och då hade Frida kommit på att det inte gick någon buss senare så att folket va tvugna att dra hem! Det va Lite tråkigt. men men,
Vi beslutade oss iaf för att dra ner till johan igen! och det gjorde vi också! festade lite till sen blev jag trött och så gick jag och Andreas hem och sov!!! I Min MINIMALA säng!!!  och han e fet!

och nu har mamma och Pappa o Luddis dratt te Legoland så nu e jag ensam hemma hur länge som helst typ! :D haha Skit skönt att bara kunna ta de lugnt och ha lite tid för sig själv typ! :D

Orkar inte skriva mera nu, nu ska jag dra ner te pappa och sen sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0