life is life! ;)

nanaaanaananaaaaaaaaaa!!!!

idag är jag seg men glad! :) ska nog ta en promenad snart och röra på fläsket typ! :P haha känner att det kan behövas!
Är ledig idag också, men imorgon börjar verkligheten igen men jobb och slit!!! nästa vecka kommer bli jobbig för då jobbar jag Måndag-Lördag!!! dammn! haha Lördagarna e värst typ!
för på fredagarna vill man bara chilla och va uppe sen osv, men NEEJ! dt går inte för man måste upp tidigt till jobbet på lördagen! :P haha aja, ska nog inte klaga mer nu, för jag älskar mitt jobb! :D det e huur kul som helst!

Vill åka till Turkiet NUU!!! Ge mig sol och värme!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet att det inte är jobbet du älskar, utan Mig!!! ;D haha

2008-07-08 @ 13:25:04
Postat av: Anonym

wohooo jag e inte den enda som bara jobbar typ :P gött ;D TURKIET fan vi ska med dit.. bokade igår haha :D jobba lungt ;)

2008-07-09 @ 13:38:35
URL: http://josefinifesoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0