lev livet för fasiken

idag går minuset till alla som e så otroligt tråkiga och deprimerade hela tiden... för fasiken, Lev livet istället.. tårarna gör dig inte gladare ändå!.
man ska bara ta allt med ett Leende och tänka att om några år så skiter man fullständigt i vad som hänt och man kommer ens inte ihåg varför man slösade bort en tid av sitt liv åt att vara deprimerad!

Nu e finkläderna på och snart ska jag bege mig till Linnea!

Dagens plus går till kersti för hennes roliga sms! haha Mamma tyckte att det va roligt iaf så hon skrattar fortf åt det!
Faaast jag tycker att det va skit tråkigt ;D haha
eller?!

Neeeee Måste sluta.. ska festa satan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0