Galen Kväll!

det blev sigges igår även om det inte riktigt va meningen. haha men jag blev sugen sen när alla andra ville dit så då vare bara att fixa skjuts och åka iväg! som tur e har jag en snäll pappa som ställer upp och kör oss när vi vill åka nånstans :P haha

väl på sigges så blev allt väldigt känslosamt med tårar och massa deep talks. skönt men så mycket frågor jag vill ha svar på och så mycket jag vill berätta och förklara.
förvirrande soooo in i helvete.

efter sigges blev det lite efterfest hos mårten och sen sängen... Malin och Linn sov hos mig också, bra så slapp jag sova själv i min läskigt mörka lägenhet :P haha

idag vet jag ej vad jag ska göra, har ni någon ide?

Peace and LÖÖÖVE ;)


btw, imorggon e den största dagen i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GAALET blev det :D / joss

2008-07-07 @ 00:29:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0