tisdag

myskväll med rydis idag :) hann kolla på två filmer :) fett najs.

hade migrän hela dagen idag inte roligt alls.. låg hemma och sov typ fast kunde inte sova för det gjorde så ont i mitt huvud.

även om jag inte mådde bra så har jag varit så glad hela dagen idag, vet inte riktigt varför eller jo det gör jag ju men det vill jag inte skriva här.

det är en så härlig känsla att vara ny kär, man är så glad och så himla nervös varje gång man ska träffa personen i fråga. allting är bara så underbart och man kan inte tänka på något annat än honom... jag menar inte att jag är nykär :P men det känns som att jag är redo för att bli :P hahahaha det lät hur dumt som helst men vafan. jag menar bara att jag tror att jag gått vidare nu till 100 procent .

har haft massa djupa samtal idag och det har varit underbart faktiskt. hur kommer det sig att det är så mycket skillnad på killar och tjejer? om samma sak händer en tjej som en kille så reagerar vi helt olika i dom flesta fall. Igentligen vet jag  vad det beror på men jag tycker fortfarande att det är konstigt.

ja ja det är nog dags för sängen tror jag. ha det bra allihopa och jessica, hoppas inte du har ont :) Pusshej

Kommentarer
Postat av: jessica

haha va glad jag blir att du tänker på mig :)

2008-01-16 @ 13:44:31
URL: http://jlakatos.blogg.se
Postat av: Mamma

Nykär? Jaha är det så illa nu? Nej jag skojar! Du vet ju vad jag tycker haha.

2008-01-16 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0