Stockholm :)

gött idag bär det av till stockholm, eller rättare sagt Bromma där vi ska spendera två nätter. ska bli hur mysigt som helst. Ska spela match och det ska också bli roligt eftersom träningarna har varit jättebra i veckan känns det som att vi är laddade också.
På lördag spelar vi match mot bromma kl 2 och efter det får vi ledig tid då jag ska åka in te stan eller Försöka ta mig från söder till stationsgatan där min faster bor :P kommer säkert komma vilse hahah skulle vara så typiskt mig iaf :P hahha
iaf så får jag träffa Maarit och Jason och mina små söta kusiner :) ska bli jättetrevligt. sen vid 7-8 har Jason lovat mig att han ska köra mig till bromma så jag säkert kommer rätt :P haha

på söndagen ska vi åka ända till tierp och spela... ska också bli roligt :)

jaja nu ska jag packa det sista :D pussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0