Jöpp.

igår va jag med rydholm hela kvällen. vi hade hur roligt som helst, hahahha kom på massa roliga saker :P

snart ska vi beställa resan också :) så himla mysigt det ska bli:) jag rydholm Simon och Kanske emma :D hoppas verkligen du bestämmer dig för att hänga på emma :D skulle vara roligt. annars ere jag och dom där två idioterna:P haha

mår lite bättre idag faktiskt. måste bli frisk tills helgen för då bär det av till stockholm och bo på hotell med mina älskade volleybolltjejer :D aah just det, vi ska spela två viktiga allsvensa matcher också :D gud va roligt det ska bli. Längtar som fasiken.

Får se om jag hinner med en tripp till stationsgatan också där min faster och mina små söt-kusiner bor :) det skulle vara jätteroligt :D

nu ska jag ta det lugnt med tanke på att skolan börjar imorgon. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0