helgen:D

i fredags låg jag hemma i nästan 39 graders feber.. Deppigt som fan. MEN i Lördags åkte jag ändå upp till Katrineholm för att spela lite volleyboll. mådde inte så himla bra måste jag nog säga, men vafan man mår inte bättre än man gör sig till så jag försökte tänka bort febern och spelade ändå. hAha.
i Lördags kväll trodde jag dock att jag skulle dö, hostade typ upp mina lungor samtidigt som jag kallsvettades :P haha
Värre blev det också, för i morse vaknade jag kl 6 av hostan och kunde verkligen inte somna om. Vi skulle inte vakna förrän 9 igentligen men som sagt, kunde verkligen inte somna om igen så det blev bara till att gå upp.
jag tog på mig alla kläderna för att jag tänkte gå en runda och upptäcka Katrineholm sådär på morgonkvisten men ki fick jag när jag kollade ut för fönstret och det va snöstorm typ.. Så jag kröp ner under mitt täcke igen med alla träningskläderna på och somnade om :D hahahahaha helt fult.

Vi fick silver! Hatar silver :S men men...

nu kommer rydholm hit till mig :D han e för snäll han:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0