andra dagen på det nya året.:)

idag va jag på A6 med hela familjen :) mamma,  pappa och Ludvig .. köpte massa tröjjor och ett par skor. är jättenöjd med mina inköp.
det blir en liten resa till  Finland också för mig och pappa.. typ om 1- 2 veckor... ska bila hela vägen vilket tar ca ett dygn. men ändå vill jag verkligen följa med. .

ikväll ere träning. och på fredag bär det av till Katrineholm :) DET ska bli roligt... vi måste vinna, fan jag har aldrig vunnit något stort.. kommer alltid tvåa ju :S inte kul alls. men nu kännr jag på mig att det kommer gå bra för oss :D vi har ett jättebra lag iaf :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0