Trött/Ont och allmänt deprimerad.!

har så hilma mycket nu, det går inte att beskriva.
Massa prov och inlämningar och man hinner bara göra hälften av allt.
på sjukhuset igår blev jag tillsagt att inte träna på en månad vilket dom kan glömma.. för i kväll är dt träning och i helgen är det mina två sista matcher i Allsvenskan detta året. och det tänker jag inte missa.
Nu sitter jag här i skolan och har ont i ryggen och tycker allmänt synd om mig själv. Idag ska jag plugga efter skolan tills jag är klar. och det kommer förmodligen bli massa plugg efter träningen också.. eftersom att vi har prov eller inlämning i ALLA våra ämnen denna veckan och nästa.

Nu har vi företags ekonomi också, det gör verkligen inte saken bättre, för det känns helt onödigt att jobba med företagsekonomin som vi precis haft prov i när det finns så mycket annat mycket viktigare att göra..
Så nu slösar jag bort min värdefulla tid på att skriva blogg och berätta hur synd det är om mig.
GUD va Patetisk jag är!!!

kan inte min rygg bli bättre nu! det är så jobbigt att vakna varje morgon och ha så ont att man verkligen inte vill gå ur sängen men inse att man måste för att man har så mycket i skolan man inte kan missa.

Har haft allvarliga tankar på att hoppa av skolan också. men dom tankarna är bara lösa tankar... för vafan blir man om man hoppar av liksom?.
ne det är bara att fortsätta kämpa och vänta på bättre tider.

så nu har jag skrivit allt jag har i tankarna.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0