Imorgon:D

Ja imorgon åker vi iväg till irland där vi ska vara och jobba i två veckor.. det kommer nog bli roligt hoppas jag, men slitigt också.. måste vara helt pigg på jobbet varje dag för jag ska vara på ett hotel:) helt soft.
håller på att packa lite men det är svårt att veta hur mycket kläder och så man behöver. fast det blir nog bra med den saken.

gud va jag längtar, men ett minus är att jag missar minst 3 matchen i allsvenskan :/ det är skittråkigt... kommer faktiskt sakna laget också.. för mina tjejer är bäst :D
Bye bye allihopa :D


Kommentarer
Postat av: mormor

vaddå Minst tre matcher? Det är la inte fler än tre eller har du tänkt stanna??!!
Gör inget dumt. PUSS

2008-02-29 @ 23:23:37
Postat av: Pierre

Kolla min blogg :D Bor också i Gislaved ju;)

2008-03-02 @ 15:44:15
URL: http://vampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0