I Gävle:)

yess nu sitter jag och jessica här och väntar på att alla andra ska komma ner för att checka ut, nu vill vi nämnligen dra till stan och shoppa lite :D haha,

Igår va vi uppe i sundsvall en vända.. Jag tror det är första gången jag e där faktiskt. Vilken upplevelse :P haha INTE.

ikväll nån gång ska vi åka hem te gislaved. kommer nog vara hemma vi 3-4 på natten om vi har tur. annars kan det bli ännu senare.

Vi vann iaf matchen igår men vi spelade inge bra alls. så idag ska vi se till att spela bättre:)

Min rygg är fortfarande inte helt frisk men men,. Fick Låna Tessans Ryggskydd igår på matchen och det gjorde faktiskt mycket att ryggen höll sig varm.. så jag ska nog ha det idag också. :)

Nu ska jag dra mig tillbaka till jessica :P hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0