tisdag!

Jag tränade lite igår. Det var behövligt. Känns bra i ryggen också.. Kände nästan ingenting av min skada. men måste fortfarande ta det lugnt. tråkigt! när jag spelade så glömde jag typ att jag va skadad så jag slängde mig ändå, och så precis när jag slängt mig kom jag på det så då fick jag göra nån konstigt undanmanövrer som bara gjorde ont :P hahaha Men men!. skööönt att jag kunde vara med lite iaf. Hatar att inte träna. Känner mig så himla rastlös.!

idag hade vi bara 1 timmes matte när vi egentligen skulle ha 2 timmar. Det var skönt. så nu är jag hemma lite. ska snart tillbaka till skolan för att ta närvaro på en till helt onödig lektion. haha Nae skoja bara. NOT

idag hade nog mamma vaknat på rätt sida. för hon lät faktiskt mig ta bilen idag.. fick dock köra henne till jobbet men vad gör man inte för att slippa GÅ överallt. Haha

jag rekomendera att gå in på vimmelmamman.blogg.se och läsa vad hon skriver. Det får än verkligen att tänka till. Hon är sjuukt stark!

Nu ska jag göra mig iordning, sen blir det tillbaka till skolan! :) ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0