Studentfesten blev lyckad!

som sagt så klädde vi ut oss till mössen i askungen och jag måste bara erkänna att vi va nästan snyggast där :P bara Henke och hans kompis slog oss då de hade hela piff och puff dräkter! Missade tyvärr att ta kort på dom men hoppas att nån annan gjort det för dom e grymtm coola!

Iaf så gick jag hem halv 1 typ för jag kände att jag började få lite ont i ryggen så jag tänkte att de e bättre att jag går hem och lägger mig typ, så att de inte blev värre...

här kommer iaf lite bilder från igår.                                                                                                                   .jag och kersti som glada möss! :)

Kersti när hon gör Mus Poosen!

Jag gör mus Poosen!

Ellen som Julgran och Frida som Ängel var också riktigt snygga faktiskt.

Emelie som paket och Johanna som Tärna

Karro och My va också snygga!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0