Onsdag!

skolan är ganska dryg just nu. vissa lektioner är bara helt meningslösa enligt mig. Nu sitter vi här och ska göra en marknadsplan om vårt påhittade företag. egentligen är det meningen att vi ska göra det i en ganska stor grupp men hälften av grupp medlemmarna sitter och håller på med annat.  PuH!

ikväll blir det träning ändå. även om jag egentligen inte borde. men jag känner att jag inte kommer kunna låta bli ändå. Vill ju lira i helgen! Så träning får det bli.  Imorgon ska jag inte träna iaf för jag vill ha lång vila innan matchen plus att det är julfest!

Nu är det snart Julafton. Jag hoppas att Mina små-kusiner kommer hem för julafton blir så mycket roligare då! Annars känns det bara som att man gör samma saker som man alltid gjort på julafton bara för att man SKA göra det. Inte för att man tycker om det utan för att man alltid gjort det. Julafton enligt mig är ju ändå att man ska göra saker man själv VILL göra.... Inte saker som folk förväntar sig att du ska göra! mm så det blir inga julklappar iår! ahhah Skojar!

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0