Lördags mys!

Bara för att jag tycker om mina brudar så himla mycket! Några saknas dock men det gick inte så bra när vi skulle ställa in timern på kameran! ahha BTW så är jag och kersti snyggast! det måste ni verkligen erkänna! :D haha


Idag har jag jobbat hela dagen, Det är alltid lika stor utmaning att jobba med Veronica för man vet liksom aldrig vad hon hittar på.. ;) haha


Jag måste bara säga att det finns EN sak jag hatar mest i hela världen.... Altså jag klarar verkligen inte av något som har med det att göra. hahah Dom e så himla dåliga. Det finns inget som är sämre än dom. Fula färger har dom också,,

Gissa nu vad ni troor jag hatar!?

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

- JOOO! Men det är ju Såklart DJURGÅRDEN!!!!!!!!!! Fyfaaaasiken.... hahahahha Dom e verkligen sämst i hela världen och NEJ säg inte att dom tagit mest sm-guld för man kan inte leva på gamla meriter.. Det är hur de ligger till nu som räknas! hhahaha.
Nu va det extra roligt att skriva detta för att jag vet att Veronica läser min blogg och kommer bli förbannad!haha
                                     
Måste avsluta detta inlägg med en bild på det ENDA hockeylaget!!!! frågan är bara, Ska det bli en favorit i repris? ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Klart det blir en favorit i repris Länkinen ;)

2008-12-13 @ 19:17:01
Postat av: Veronica

Grrrr!! Amanda har inte din mamma lärt dig att man skall respektera andras åsikter!! Du är bara svartis för HV inte är lika bra som DIF. DIF kanske inte är så bra just nu, men men dom kommer bli. Vänta du!!

Så arg blir jag inte när su skriver, men vänta du tills nästa gång vi jobbar ihop, då¨vet man aldrig va som händer!!

Kram



DIF lite finare lite bättre!!



DIF, Lite finare lite bättre!

Så ä

2008-12-14 @ 11:44:41
Postat av: Veronica

oj oj, he he blev visst fler än en gång!!

2008-12-14 @ 11:45:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0