Kul

Imorgon är det studentfest på hotellet! :) ska bli grymt kul. förfest hos My med de bästa tjejerna, där ska vi fixa iordning oss och klä ut oss :) haha. Jag och kersti ska vara mössen i askungen! Vi kommer ju lätt bli snyggast av alla. hade dom haft en tävling för bästa utklädnad så hade vi vunnit den :P Ellen är rolig. hon ska klä ut sig till Julgran! Och lägg märke till att hon har sytt sin outfit aldeles själv! Snacka om ambitiös! ;)
Josse är tråkigast i hela världen för hon ska inte klä ut sig alls! eller jo hon säger att hon ska vara tomtemor vilket jag tycker är väldigt tråkigt.. för hon ska bara ta på sig en röd blus och svart kjol typ. och tomte mössa såklart. Fast ska man vara tomtemor på riktigt så ska man ju ha förkläde och grejer! Meen neej inte denna tomtemor!!! hahaha.
emelie kommer nog också vara fin tror jag. Hon ska klä ut sig till ett paket!! hehe! :)  men jag och kersti kommer lätt vara snyggast bara så att ni vet!!

Måste bara säga att jag tycker att Josse är trög som skriver grejer om våran lärare i sin blogg. Med tanke på att han är värsta dator freaket så kommer han förmodligen läsa vad hon skrivit och sen har hon ju säkrat sigg IG i alla fall! haha.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hur mår du idag!!??

2008-12-12 @ 09:10:03
Postat av: Amanda

Jag mår helt ok faktiskt. liite ont i ryggen med det får man leva med :P

2008-12-12 @ 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0