Julen närmar sig med stormsteg!

snart är det Julafton... Det ser inte ut som att kusinerna kommer hit över julen. Lite tråkigt faktiskt.. men dom har fått vattenkoppor båda två så dom e nog lite gnälliga och så. :P
Pappa säger att han ska åka utomlands över Julen.. SJÄLV! Lite konstigt faktiskt, för han brukar alltid tycka att Julen är mysig men i år är han helt Negativ.  Enligt mig ska man ju fira julen med sina nära och kära.. inte åka utomlands helt själv.. gud sicken tråkig julafton isf..
Tur att inte mamma åker ifrån mig iaf.

Stör mig så himla mycket på personer som inte vet vad som är mitt och ditt. Hur FAN kan man vara hemma hos någon och bara "råka" ta med sig en kompis mobil därifrån när han går!? Trodde han inte att någon skulle märka det eller? Trodde han inte att vi alla skulle fatta att de va just han... Eftersom det bara va vi kusiner, nära vänner och HAN! Gud det är så himla patetiskt. Efter allt så säger människan att han inte vet varför han gjorde det!!! Haha "YEYE"

hade ett långt samtal med diana förut.. Mycket roligt att höra alla nyheter!

Jag längtar faktiskt lite tills på fredag.. då blir det glögg-kväll hemma hos min moster med typ hela släkten. Kommer nog bli hur trevligt som helst. hoppas bara att jag slipper köra! :P haha

På onsdag är det match i engelholm. Hoppas, hoppas, hoppas att min rygg är så pass bra då så att jag kan spela. för det är så himla kul att möta så pass bra lag. Vi kommer ju få storstryk men ändå så ere kul och man lär sig grymt mycket.. På vägen hem blir det julklappsutdelning också.. Som lite avslutning innan jul-uppehållet. Jag vet precis vad jag ska köpa så jag hoppas bara att jag får min egen julklapp! hahah

Saknar min vän Emma hur mycket som helst. på Fredag kommer hon hem och DET ska bli hur roligt som helst. :D Sen är hon hemma hela Julen för att spendera så mycket tid som möjligt med mig! haha. Sen bär det ju av till katrineholm också, det ska bli fett najs! och jag ska försöka hålla mig frisk detta året.. för vi ska regera! ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen för det har jag inte gjort än!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan vara lugn. Skulle aldrig vilja vara utan mina älsklingar över julen....helst aldrig! Och du, vi går till Ann :-)

2008-12-15 @ 21:04:10
Postat av: amanda

Det e bra Mamma! ;)

2008-12-16 @ 18:51:04
Postat av: Sanna

har du också blogg... tjoohooo. ja vet vad du har köpt som julklapp, GODIS. fan du snodde min idé din lilla mask. ja hoppas med att din rygg är bra imorgon ska du veta

2008-12-16 @ 22:07:55
URL: http://sannaschultz.blogg.se/
Postat av: Malin

tjo biffen vill bara informera dig om att emma kommer på Lördag! hahah!! och ja har bokat henne hela helgen för julgranshuggning och pepparkaksbak;p

2008-12-17 @ 15:04:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Hur kan jag kontakta dig via mejl?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Vad vill du säga gullet?:

Trackback
RSS 2.0